پرسپولیس برازجان
پرسپولیس برازجان
اخبارها و رویدادهای ورزشی شهرستان دشتستان

سایت خبری ورزشی دشتستان



نظرات شما عزیزان:

abdolah
ساعت19:03---23 آبان 1391
سلام خدمت مدیر وبلاگ

وبلاگت جالبه یا حداقال نسبت به وبلاگهای دیگه خیلی سرتره / خوشحال شدم که با این وبلاگ آشنا شدم

اگه دوست داشتی منو با عنوان دوستان لینک کن



eshghebihode.blogfa.com
پسرک تنهای برازجان
لینک کن/ بعد خبرم کن منم لینکت کنم!


✿ sanaz ✿
ساعت17:26---8 شهريور 1391
سلااام
خووبی؟؟؟
من وبتو از این ادرس پیدا کردم
http://www.naderibushehrfc.blogfa.com/

خیلی وبت خوووبه

من خیلی خوشحاال میشم ک وبلاگای بچه های بوشهر رو پیدا میکنم

موفق بااشی
باباااای


arash
ساعت17:31---1 مرداد 1391
سلام دوست عزیز من یه مطلب در مورد هک وبلاگ گذاشتم اگه خواستی برو به آدرس arashdownload92.blogfa.com این مطلب برای هک وبلاگ استقلالی ها عالیه برو یه وبلاگ استقلالی رو هک کن

شبکه فوتبال ایران
ساعت17:12---30 خرداد 1391
باسلام
از مطالب شما ممنون و سپاسگذارم
لطفا من با نام شبکه فوتبال ایران لینک بفرمایید
و بفرمایید من شما با چه نامی لینک کنم
با تشکر


عباس
ساعت15:15---23 خرداد 1391
سلام احمد جونم چطوری وب زیبایی داری
وب ما هم بیا و اگه با تبادل لینک و لوگول موافق بودی خبرمون کن


وب بچه های:برازجان+ تااوکه +دشتستان بزرگ
ساعت0:43---22 خرداد 1391
ضمن عرض خسته نباشید و خداقوت به شما جناب آقای احمد احمدی بزرگوار
به درخواست و نمایندگی بچه های عزیز برازجانی و دشتستانی ،بنده حقیر یک وب ساختم که ما بچه ها بتوانیم مطالب و اشعار و ... خود را جهت 1-آشنایی دیگران با شهر خود 2-خوش وبشی دوستانه 3-فعالیت خود 4-...
در این وب بگذاریم و از شما دوست عزیز خواهشمندم که این وب را هم مثل وب خودت بدانی و میتوانید مطلبی را که در وب خود میگذارید با نام خود و منبع که وب خوتان است در این وب بگذارید

این وب صاحب خصوصی ندارد از الان یک وب گروهی شده است

لذا خواهشمند است در این وب عضو شوید و وب خود را هم لینک کنید

هدف اصلی ما این است که بچه های برازجان ،بیشتر فعال بشوند و نام برازجان و شهرستان دشتستان به طور گسترده تر بر زبان ها بیفتد و مطالب ما وبلاگ نویس ها به طور گسترده تر انتشار یابد و صمیمیت و حس دوستی ای که قبلا بین بچه های برازجان و دشتستان بوده ،حفظ و تداوم یابد و وقتی در یک موتور جستجو نام برازجان و دشتستان نوشته شود،بجای یک وب ،صدها وب وجود داشته باشد.

تا بحال چند نفر از بچه های برازجان و دشتستان عضو شده اند و وب خود را هم لینک کرده اند.
سپاس گذارم از توجه شما
ببخشید که مصدع اوقات شما شدم


babi_3003
ساعت18:20---4 دی 1390
مبارکه ککا


ارسلان
ساعت20:43---2 دی 1390
سلام علیکم
خیلی عالیه
خدا قوت
به منم سر بزن
دشتستان بزرگ
تشکر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ یک شنبه 27 آذر 1390برچسب:, توسط احمد احمدي