پرسپولیس برازجان
پرسپولیس برازجان
اخبارها و رویدادهای ورزشی شهرستان دشتستان

جدایی امید زایری از پرسپولیس برازجان :


امید زایری بازیکن اسابق  تیم های امید استقلال و پاس تهران از پرسپولیس برازجان جدا شد
 

امید زایری

 

 

پایگاه اینترنتی پرسپولیس برازجان: امید زایری که سابقه بازی در تیم های امید استقلال و پاس تهران را دارد و فصل پیش در پرسپولیس برازجان بازی میکرد از این تیم جدا شد.
 
وی گفت من تیم پرسپولیس برازجان را ترک کردم. هر کس میخواهد در این تیم بازی کند به او میگویند بیش از هفت میلیون تومان دست مزد نمی دهیم، حال میخواهی مارادونا هم باش.

سرمربی این تیم هم که فرخنده بود از لحاظ فنی بسیار ضعیف بود،نمی توانست بچه ها را خوب تمرین دهد،او هنوز در حد و اندازه های یک سرمربی نیست و باید به عنوان کمک مربی تجارب زیادی کسب کند. حاج محمود رضوی اعتبار بالایی در ورزش برازجان دارد و نه تنها من که همه تیم او را به خوبی می شناسند و برای وی احترام خاصی قائلند.هم چنین عباس پایبست مدیرعامل پرسپولیس در کارهای سیاسی فوق العاده است و در استان همه وی را می شناسند ولی در ورزش هنوز کسی او را آنچنان که باید نمی شناسد.

 

من به تیم گفتم امسال کمتر از ده میلیون بازی نمی کنم و پنج میلیون آنرا نیز قبل از شروع بازی ها خواهم گرفت که مورد قبول واقع نشد و من نیز این تیم را ترک گفتم.

 

وی در پایان صحبت هایش به خبرنگار ماگفت: تیم های زیادی به دنبال من هستند و امسال در لیگ استان بازی خواهم کرد و این بهتر از آن است که در پرسپولیسی که قدر نمی داند توپ بزنم. و به هیچ عنوان نیز حاضر نیستم با مهرداد فرخنده که واقعا ضعیف است کار کنم.


برچسب: پرسپولیس برازجان ، پایگاه خبری ورزش دشتستان ، شاهین بوشهر ، لیگ برتر ، لیگ دسته دوم ، لیگ دسته سوم ، کارگر بنه گز ، فوتسال ، فوتبال ، تیم رسانه ورزش بوشهر ، امید فتحی ، مهرداد فرخنده پی ، http://www.d-sport.blogfa.com/ ، perspolis borazjan , varzeshi , عباس پایبست ، پیام خراسان ، نفت امیدیه ، فولاد نطنز ، چوکای تالش ، شهرداری نوشهر ، شهرداری زنجان ، گستزش فولاد تبریز ، پاس نوین همدان ، نفت نوین آبادان ، آشیان گستران ورامین ، سایپا مهر کرج ، آلومینیوم نوین هرمزگان ، داتیس لرستان ،
 
غلام دلگرم ، استان بوشهر ، کورش مددی ، علی کمارجی ، رحیم پرهیزگار ، فرماندار دشتستان ، ایوب پاپری مقدم نماینده مردم دشتستان ، بهادر تربرا ، حبیب دویره ، رسول پور آزاد ، امید زایری ، ورزش برازجان ، علی پروین به بوشهر می آید ، نادر آزاده عضو هیئت مدیره

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: