پرسپولیس برازجان
پرسپولیس برازجان
اخبارها و رویدادهای ورزشی شهرستان دشتستان

 

وضعیت نامناسب سالن ورزشی

بی اعتنایی به سالن های ورزشی شهرستان دشتستان


 

سالن ورزشی

 

 


 

 

سالن ورزشی امام علی(ع) آبپخش که تنها سالن ورزشی قابل استفاده در آب‌پخش است ، چندسالی است که به بخش خصوصی (یکی از هیئت‌های ورزشی) واگذار شده است که هم اکنون هم در اختیار هیئت دوچرخه‌سواری آب‌پخش است.
حق دارید از خود بپرسید که آیا چنین هیئت ورزشی در ابپخش وجود دارد یا نه؟ آیا این هیئت ورزشی حداقل یک ورزشکار دارد؟ آیا تاکنون حتی یک مسابقه دوچرخه سواری برگزار شده است؟ از همه این حرف‌ها که بگذریم ، هیئت دوچرخه‌سواری چه ربطی به سالن  و زمین چمن دارد که تنها فضاهای ورزشی آب‌پخش باید در اختیار این هیئت قرار بگیرند؟
مهمترین مشکل حال حاضر این سالن ، نور آن است که اصلا برای ورزش‌کردن در شب مساعد نیست. کمتر از یک چهارم چراغ های موجود روشن هستند و در بین این چراغ های روشن هم چراغ‌های با رنگ و شدت نور متفاوتی وجود دارند که کار را برای ورزشکاران بسیار سخت می‌کند.
دیگر مشکل این سالن ، وجود تنها یک شیر آبخوری است که این شیر هم در دستشوئی سالن قرار گرفته است. آیا شان و منزلت ورزشکاران ما به‌گونه ای است که برای نوشیدن آب باید به دستشوئی بروند؟
خنده همراه با تمسخر ورزشکاران شهرهای اطراف (سعدآباد ، شبانکاره ، برازجان و . . .) که برای انجام مسابقه با تیم‌های آب‌پخش به این سالن می‌آیند، دل هر ورزشکاری را به درد می‌آورد و او را در مقابل مهمانان شرمنده می‌سازد.
در حالی که شهر آبپخش پس از سالها انتظار ، هم‌اکنون در سه رده‌ی سنی در سطح اول استان دارای نماینده است و چند نماینده هم در سطح شهرستان دارد، تنها زمین چمن ورزشگاه شهدای آبپخش در وضعیت بسیار بدی به سر می‌برد. آیا مسئول زمین چمن تنها برای گرفتن پول از ورزشکاران انتخاب می‌شود و یا در قبال دریافت هزینه، وظیفه نگهداری و ترمیم آن را نیز بر عهده دارد؟
وضعیت نامناسب سالن ورزشی و زمین چمن باعث شده تا ورزشکاران زیادی طی پیامهائی نارضایتی خود را از این وضعیت بیان کنند و خواستار رسیدگی به این وضعیت شوند.
ولی چه کسی باید به این وضعیت رسیدگی کند؟
تربیت‌بدنی آب‌پخش که متولی ورزش در آب‌پخش و نماینده دولت در ورزش آبپخش است بایستی به مشکلات ورزش آبپخش رسیدگی کند.
تربیت بدنی آب‌پخش به عنوان متولی ورزش در آب‌پخش، یا از این مشکلات بی‌خبر است  و یا از همه مشکلات خبر دارد و پیگیری و رسیدگی نمی‌کند که در هر دو صورت ضعف تربیت‌بدنی آبپخش را نشان می‌دهد.
وقتی که اداره تربیت بدنی در آبپخش ، نمی‌تواند به وضعیت نامناسب اماکن ورزشی رسیدگی کند، بودجه‌ای در اختیار ندارد که در اختیار نمایندگان ورزش آبپخش در سطح استان و شهرستان قرار دهد و در کنار این مسائل، چندین  هیئت‌ ورزشی (از جمله تنیس‌روی‌میز ، شطرنج ، کاراته ، دو و میدانی و . . . ) که در سال‌های نه‌چندان‌دور ورزشکاران زیادی در این رشته‌ها فعالیت می‌کردند و چندین قهرمان استان و چندین مقام کشوری در میان ورزشکاران این رشته‌ها داشته‌ایم ولی هم اکنون این رشته‌ها تعطیل شده‌اند و هیچ گونه فعالیتی در این رشته ها در آب‌پخش شاهد نیستیم.
پس فلسفه وجود اداره تربیت‌بدنی در آبپخش چیست؟
اداره تربیت‌بدنی در آب‌پخش چه می‌کند؟
چرا باید چندین میز تنیس‌روی‌میز با کیفیت مناسب در تربیت بدنی آبپخش وجود داشته باشد ولی هیچ ورزشکاری در این رشته(که چندین قهرمان استان در آبپخش داشته‌ایم) حق استفاده از آن را نداشته باشد؟
چرا در حالی که شطرنج به امکانات و فضای چندانی نیاز ندارد و تربیت‌بدنی این امکانات را نیز در اختیار دارد ولی هیچ مسابقه‌ای برگزار نمی‌شود؟
در رشته دو و میدانی که چندین قهرمان استان و حتی چندین مقام کشوری را از ورزشکاران آبپخش داشته‌ایم چرا هم اکنون هیچ فعالیتی در آب‌پخش صورت نمی‌گیرد؟
تنها چند هیئت ورزشی فعال در آب‌‌پخش داریم و فعالیت این هیئت‌ها هم برای برگزاری مسابقات خود همه هزینه‌ها را از تیم‌ها و ورزشکاران می‌گیرند.


نکته:پایگاه خبری ورزش دشتستان برای بررسی موضوع ، سعی دارد روزهای آتی گزارشی کامل ازوضعیت امکانات ورزشی شهرآبپخش تهیه کرده ، شاید که به بهبود شرایط موجود بیانجامد ...



برچسب: پرسپولیس برازجان ، پایگاه خبری ورزش دشتستان ، شاهین بوشهر ، لیگ برتر ، لیگ دسته دوم ، لیگ دسته سوم ، کارگر بنه گز ، فوتسال ، فوتبال ، تیم رسانه ورزش بوشهر ، امید فتحی ، مهرداد فرخنده پی ، http://www.d-sport.blogfa.com/ ، perspolis borazjan , varzeshi , عباس پایبست ، پیام خراسان ، نفت امیدیه ، فولاد نطنز ، چوکای تالش ، شهرداری نوشهر ، شهرداری زنجان ، گستزش فولاد تبریز ، پاس نوین همدان ، نفت نوین آبادان ، آشیان گستران ورامین ، سایپا مهر کرج ، آلومینیوم نوین هرمزگان ، داتیس لرستان ،
 
غلام دلگرم ، استان بوشهر ، کورش مددی ، علی کمارجی ، رحیم پرهیزگار ، فرماندار دشتستان ، ایوب پاپری مقدم نماینده مردم دشتستان ، بهادر تربرا ، حبیب دویره ، رسول پور آزاد ، امید زایری ، ورزش برازجان ، علی پروین به بوشهر می آید ، نادر آزاده عضو هیئت مدیره ،شاهین بوشهر صبای قم،کی روش ، 6هزارمین گل لیگ برتر، حسن غریبی ،فوتبال ساحلی ،

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 3 شهريور 1390برچسب:اخبار وزرشی دشتستان,پایگاه اینترنتی پرسپولیس برازجان, توسط احمد احمدي