پرسپولیس برازجان
پرسپولیس برازجان
اخبارها و رویدادهای ورزشی شهرستان دشتستان

شاهین بوشهر در رشت جشن صعود برپاکرد

 

 

جشن صعود شاهین بوشهر در رشت

 

dsport.ir: تیم فوتبال شاهین بوشهر با پیروزی مقابل داماش گیلان راهی مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی شد.

تیم‌های فوتبال داماش گیلان و شاهین بوشهر از ساعت 14:30 عصر امروز و از مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال، در ورزشگاه عضدی رشت به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی شاهین به پایان رسید تا فیروز کریمی برابر ابراهیم قاسمپور به برتری برسد.

در این مسابقه ابتدا مهدی نوری در دقیقه 13 از روی نقطه پنالتی برای شاهین گلزنی کرد، اما میلاد زنیدپور در دقیقه 68 روی یک ضربه ایستگاهی کار را به تساوی کشاند. مرتضی عزیزمحمدی در دقیقه 82 گل برتری شاهین را وارد دروازه داماش کرد تا بوشهری‌ها جشن صعود به نیمه‌نهایی جام حذفی را در رشت برپا کنند.
سعید مظفری‌زاده، داور مسابقه به میلاد زنیدپور از داماش و مرتضی عزیزمحمدی از شاهین کارت زرد نشان داد.



نظرات شما عزیزان:

محمود دهقانی
ساعت0:23---30 دی 1390
سلام من منتظر جواب شما هستم اگر نمیتونید زنگی بزنید بمن شمارم باز مینویسم 09371126122

محمود دهقانی
ساعت1:15---28 دی 1390
سلام.من t,jfhg fhcd ld;kl دانشجویی تربیت بدنی و دارای مربیگریDآسیا و کارت بازیکنی دارم و متولد30/10/1370بچه استان لرستان شهرستان ازنا هستم.کمکم کنید و قرار دادم واسه شما فقط1خوابگاه و خرجی میخوام این شمارمه 09371126122

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 24 آذر 1390برچسب:, توسط احمد احمدي