پرسپولیس برازجان
پرسپولیس برازجان
اخبارها و رویدادهای ورزشی شهرستان دشتستان
استاندار بوشهر خبر داد:
 
حمایت استانداری از هیئت دو ومیدانی استان بوشهر


استاندار بوشهر خبر داد  حمایت استانداری از هیئت دو ومیدانی استان بوشهر

dsport.ir:  استاندار بوشهر گفت: از هیئت دو ومیدانی استان بوشهر به ویژه ورزشکاران برجسته و دارنده مقام‌های آسیایی و جهانی حمایت می‌کنیم و این هیئت از این پس هیئت دو ومیدانی استانداری بوشهر خواهد بود.

محمدحسین جهانبخش پیش از ظهر امروز در نشست با قهرمانان دو ومیدانی این استان اظهار داشت: وظیفه داریم شرایط لازم را برای ورزشکاران این رشته فراهم کنیم تا بدون هیچ دغدغه‌ای به تمرین و مسابقه بپردازند.


وی افزود: ما هرگونه شرایط را برای تمرین و موفقیت قهرمانان این رشته فراهم می‌کنیم و آنان نیز باید با توکل بر خدا و همت جانانه و اراده برای کسب عنوان‌ها برتر در مسابقات آسیایی و جهانی تلاش کنند.


جهانبخش اظهار داشت: این ورزشکاران با داشتن عرق بومی از پذیرفتن پیشنهادهای خوب از سوی تیم‌های استان‌های دیگر خودداری کرده‌اند و تلاش می‌کنند برای استان بوشهر مدال کسب کنند.


وی اضافه کرد: بنابراین باید با تمام توان از آنان حمایت و رضایت آنان را جلب کنیم.
مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز در این نشست با تقدیر از حمایت‌های استاندار بوشهر از هیئت دو ومیدانی استان گفت: استاندار دستور داده است پیست تارتان که در ارتقا ورزش دو ومیدانی بسیار تاثیرگذار است، امسال به بهره‌برداری برسد.


رضا جمشیدی ادامه داد: با حمایت استانداری از هیئت دو ومیدانی و قهرمانان مدال‌آور این رشته بار زیادی از دوش تربیت بدنی برداشته شده است.


وی اضافه کرد: استعدادهای خوبی در رشته دو ومیدانی در استان بوشهر وجود دارد و این رشته را به طور ویژه دنبال می‌کنیم.


جمشیدی اظهار داشت: با وجود شرایط نامناسبی که امسال هیئت دو ومیدانی استان داشت تیم دو ومیدانی را تشکیل دادیم و با حمایت‌های استانداری و استاندار بخشی از مشکلات حل شد و این تیم خود را برای شرکت در مسابقات آماده می‌کند.


مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر یادآور شد: پیمان رجبی یکی از مدال‌آورترین قهرمانان این رشته به خاطر عرق بومی و تعصب به استانش از امضای قرار داد 25 میلیون تومانی با نفت خودداری کرد و برای تیم استان بوشهر تمرین می‌کند.


وی، کسب دو مدال برنز در مسابقات جوانان آسیایی، یک مدال برنز مسابقات بزرگسالان آسیا و یک طلا و نقره در مسابقات بین‌المللی را از جمله موفقیت‌های پیمان رجبی این مدال‌آور بوشهری در رشته دو ومیدانی در سال گذشته عنوان کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: