پرسپولیس برازجان
پرسپولیس برازجان
اخبارها و رویدادهای ورزشی شهرستان دشتستان
حكم بازي جنجالي چوكا (همگروه پرسپولیس برازجان) - شهرداري دزفول اعلام شد
محروميت‌هاي سنگين براي تيم و بازيكنان تالشي


محروميت‌هاي سنگين براي تيم و بازيكنان تالشي

dsport.ir: كميته انضباطي فدراسيون فوتبال راي ديدار دو تيم چوکا تالش و شهرداري دزفول را اعلام کرد.

 

به گزارش ايسنا به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، طبق اعلام کميته انضباطي اين ديدار با نتيجه 3 بر صفر به سود تيم شهرداري دزفول اعلام شد. با توجه به تخلفات برخي تماشاگران و عوامل تيم چوکاي تالش، اين تيم به پرداخت 30 ميليون ريال جريمه نقدي و برگزاري کليه مسابقاتي که اين تيم ميزبان است در شهري ديگر از استان گيلان، محکوم شد. ضمن اينکه از تيم فوق 3 امتياز کسر مي‌شود.

به دليل تخلفات حسين ملکي، وي به مدت يک سال از همراهي تيم مربوطه و حضور در مسابقات رسمي محروم و به پرداخت 10 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.

همچنين به دليل تخلفات رضا اعتمادي که منجر به اخراج وي از زمين مسابقه شد، اين بازيکن نيز به پرداخت 10 ميليون ريال جريمه نقدي و 6 ماه محروميت از همراهي تيم خود و حضور در مسابقات رسمي محکوم شد. خدادادي- متصدي تدارکات تيم نيز به مدت 2 سال از هرگونه فعاليت مرتبط با فوتبال محروم و به پرداخت 10 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.

به دليل تخلفات آرمان ميکائيلي بازيکن ذخيره اين تيم، وي به مدت 6 ماه از همراهي تيم مربوطه و حضور در مسابقات رسمي محروم و به پرداخت 5 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.

همچنين به دليل تخلفات حسين رفاهي و وحيد شرفي، هر کدام از بازيکنان به مدت 3 ماه از همراهي تيم مربوطه و حضور در مسابقات رسمي محروم و هر کدام به پرداخت 5 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شدند.

همچنين مرتضي فلاح نژاد با توجه به تخلفاتش به مدت 3 جلسه از همراهي تيم مربوطه و حضور در مسابقات رسمي محروم و به پرداخت 3 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.

نويد خاني پور نيز به مدت 3 جلسه از همراهي تيم مربوطه و حضور در مسابقات رسمي محروم و به پرداخت 10 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.

برهمين اساس خودکاري و آرمين شاد روح به دليل تخلفات هر کدام به مدت 2 سال از حضور در محل برگزاري مسابقات فوتبال و هرگونه فعاليت مرتبط با فوتبال ممنوع و محروم شدند و ممانعت از حضور اين دو نفر بر عهده هيات فوتبال استان و شهرستان هاي استان گيلان است.

اميد براري که يکي از بازيکنان متخلف معرفي شده بود، مطابق با اظهارات سعيد شمس – داور مسابقه، در جلسه رسيدگي، تخلفي مرتکب نشده و در هياهو قصد کمک به داور را داشته است، لذا کميته انضباطي ضمن رفع اثر از دستور موقت، وي را از اتهامات مبرا دانست.

همچنين کميته انضباطي با بررسي و تحقيق همه جانبه، اهمال و سهل انگاري و ناکارآمدي و ضعف عوامل اجرايي مسابقات را از فاکتورهاي موثر بروز حادثه تشخيص داده و مسئولين ذي ربط هيات فوتبال شهرستان تالش را مستحقق توبيخ دانسته است و نسخه‌اي از راي را به رياست فدراسيون و هيات فوتبال استان گيلان ارسال مي کند تا طبق مقررات اقدام شود.

دانيال امامي نيز تلاش زيادي در ايجاد آرامش و جلوگيري از توسعه بيشتر تشنج و درگيري کرده و تلاش وي براي حفظ جان داور نقش موثري داشته که از سوي کميته انضباطي به وي مبلغ 10 ميليون ريال پاداش داده مي‌شود.

در همين راستا کميته انضباطي بهمن محمد ياري –مديرعامل باشگاه چوکا را به تذکر کتبي و درج در پرونده محکوم کرد.

بنابر اعلام کميته انضباطي کليه تنبيهات تعيين شده با احتساب محروميت‌هاي ناشي از دستور موقت بوده و اين پرونده به دليل وجود برخي موارد مبهم نياز به تحقيقات بيشتر دارد و همچنان مفتوح خواهد بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: