پرسپولیس برازجان
پرسپولیس برازجان
اخبارها و رویدادهای ورزشی شهرستان دشتستان

فیروز کریمی سرمربی شاهین بوشهر:

کریمی: مساوی با سپاهان عادلانه بود/برای خرید خلیلی مشکلی غیر از پول نداریم

فیروز کریمی سرمربی شاهین بوشهر

dsport.ir: به گزارش خبرگزاری فارس، فیروز کریمی پس از تساوی یک بر یک برابر سپاهان در جمع خبرنگاران گفت: امروز شاهد یکی از زیباترین مسابقات لیگ بودیم. کمتر بازی را در لیگ این قدر زیبا دیده بودم. نیمه اول یک تعویض اجباری داشتیم و محسن حمیدی را که بهترین بازیکنان‌مان بود تعویض کردیم. تصور می‌کنم مصدومیت حمیدی جدی و سنگین باشد. این در حالی بود که می‌خواستم پترویچ را تعویض کنم زیرا او بیشتر به سپاهان کمک می‌کرد. امروز روز پترویچ نبود.

وی افزود: با تعویض‌های که انجام دادیم توانستیم به حریف فشار بیاوریم و به گل برسیم. نتیجه مساوی عادلانه بود و عدالت امروز رعایت شد.

سرمربی شاهین بوشهر در مورد وضعیت محسن خلیلی گفت: این بازیکن را می‌خواهیم. خلیلی آخرین پولی که گرفته مربوط به 4 سال پیش است، باید مردم این نکته را هم در نظر بگیرند یک فوتبالیست ممکن است با یک مصدومیت زندگی‌اش از بین برود و درآمدی نداشته باشد. ما برای خرید خلیلی هیچ مشکلی نداریم به جز پول امیدوارم در نیم فصل به باشگاه کمک شود زیرا در غیر این صورت به مشکل برمی‌خوریم.

کریمی در مورد غیبت حمیدرضا سلیمانی در بازی امروز گفت: او در دیدار با استقلال خیلی ضعیف کار کرد به همین دلیل در فهرست 18 نفره ما قرار نگرفت. شاهین در نیم فصل دوم در کورس قهرمانی خواهد بود و ما در جام حذفی فقط قهرمانی می‌خواهیم.

سرمربی شاهین در مورد اظهارات ابراهیم قاسم‌پور در مورد خودش گفت: خوب است هر مربی در حیطه کاری خودش حرف بزند و آدم نیز باید جنبه داشته باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ شنبه 12 آذر 1390برچسب:کریمی: مساوی با سپاهان عادلانه بود, توسط احمد احمدي