پرسپولیس برازجان
پرسپولیس برازجان
اخبارها و رویدادهای ورزشی شهرستان دشتستان

فیروز کریمی سرمربی شاهین بوشهر:

نگاه مسوولان استان بوشهر به این تیم كم رنگ است و شایسته استانی به این عظمت نیست كه این تیم را تنها بگذارند.

فیروز کریمی سرمربی شاهین بوشهر

dsport.ir: سرمربی شاهین بوشهر گفت: درحالی كه این تیم به لحاظ تماشاگر و بازدهی به عنوان یك تیم با شخصیت و صاحب اقتدار در لیگ برتر ظاهر شده است اما نگاه مسوولان استان بوشهر به این تیم كم رنگ است و شایسته استانی به این عظمت نیست كه این تیم را تنها بگذارند.

 

به گزارش ایرنا، فیروز كریمی شنبه دركنفرانس مطبوعاتی پیش ازدیدار تیمش مقابل سپاهان اصفهان افزود: سپاهان دارای بازیكنان با تجربه و تاثیرگذاری است كه در كنار مربی بزرگ خود كه در سطح اول فوتبال اروپا مربیگری كرده است می تواند برای ما حریف خطرناكی باشد از این رو بازی آسانی پیش رو نداریم.

وی اظهارداشت: ارزیابی كامل و شناخت خوبی از تیم سپاهان و كادر فنی آن بدست آورده ایم. نمی خواهیم در بوشهر غافلگیر نشویم.

سرمربی شاهین بوشهر اضافه كرد: با تمرین روی نقاط ضعف و قوت حریف به دنبال كسب سه امتیاز دیدار امروز هستیم تا بتوانیم با كسب امتیازات لازم در نیم فصل اول از كورس یك سوم صدر جدول عقب نمانیم.

كریمی یادآورشد: دیدار امروز هر دو تیم به طور كامل تاكتیكی است و برخلاف هفته گذشته فوتبالی متفاوت از شاهین ارایه خواهیم كرد.

وی در تحلیل خود از دیدار استقلال در هفته گذشته لیگ برتر گفت: در این دیدار گل هایی به تیم ما تحمیل شد و گل هایی از ما گرفته شد اما با توجیه مسایل فنی و روانی در بین دو نیمه توانستیم پیروز میدان باشیم.

كریمی افزود: مهمتر از برد یا باخت تیم ما این شخصیت تیم شاهین است كه در ورزشگاه آزادی ازپیش باخته نیست . هرچند كه این تیم هم اكنون به 20درصد آمادگی و پرداختن به مسائل تاكتیكی هم نرسیده است.

دیدار تیم های شاهین بوشهر و سپاهان اصفهان از هفته لیگ برتر امروز شنبه ساعت 15و 15دقیقه در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر برگزار می شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: