پرسپولیس برازجان
پرسپولیس برازجان
اخبارها و رویدادهای ورزشی شهرستان دشتستان

شوک انگلیسی به فوتبال ملی ایران/ ساندرلند کروش را از ایران می گیرد؟

شوک انگلیسی به فوتبال ملی ایران. ساندرلند کروش را از ایران می گیرد

پرسپولیس برازجان : رسانه های انگلیسی از جدایی قریب الوقوع کروش از تیم ملی ایران خبر می دهند.


به گزارش خبرآنلاین ؛ کارلوس کروش ؛ سرمربی تیم ملی ایران که نزدیک به 3 هفته قبل از ایران رفت  و تا پایان تعطیلات ژانویه هم بر نخواهد گشت ، با اخراج استیو برو از ساندرلند ، یکی از 3 گزینه اصلی برای هدایت ساندرلند است . در حالی این خبر از سوی اسکای نیوز برای اولین بار منتشر شده که کروش قراردادی بلند مدت با ایران دارد و او در 8 ماه گذشته توانسته تحولی در فوتبال ایران ایجاد کند. با این وجود کروش در زمان ترک ایران با دلخوری بر سر امکانات موجود از کشورمان رفت . اینکه آیا بندهایی در قرارداد سرمربی سرشناس فوتبال کشورمان وجود داشته باشد که سبب شود تا او تصمیم به نیامدن بگیرد ، اتفاقی است که باید منتظر گذشت زمان بود. اینکه آیا صبح جمعه علی کفاشیان این خبر را تکذیب می کند و اینکه آیا خود کروش حاضر می شود به این خبر واکنشی خواهد داشت؟

اگرچه به نظر می رسد او در برابر مارتین اونیل ، شانسی بسیار کمتر دارد اما هر بار که کروش برای مدتی طولانی از ایران خارج می شود ، این خبرهای هولناک ، آرامش فوتبالدوستان ایرانی را به هم می ریزند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ جمعه 11 آذر 1390برچسب:شوک انگلیسی به فوتبال ملی ایران,ساندرلند کروش را از ایران می گیرد, توسط احمد احمدي