پرسپولیس برازجان
پرسپولیس برازجان
اخبارها و رویدادهای ورزشی شهرستان دشتستان

 

مصباحی سرمربی هندبال برازجان :

اگرحمایت شویم توان گسترش هندبال را داریم

مصباحی سرمربی هندبال برازجان :  اگرحمایت شویم توان گسترش هندبال را داریم

پرسپولیس برازجان :هیئت هندبال برازجان موفق شد درسومین هفته لیگ دسته اول باشگاه های کشورتیم پرقدرت هیئت قزوین را شکست دهد و یک پیروزی دلچسب را که با استقبال بی سابقه تماشاگران مواجه شد به دست آورد. گفت وگویی را با رضا مصباحی سرمربی این تیم انجام داده ایم که درزیر می آید:

---  بازی برابرتیم قزوین را چطوردیدید؟


همانطورکه دیدید بازی ، بازی خوبی بود ، دوتیم خوب وعالی کارکردند خیلی ازتوپ های ما به گل تبدیل نشد ، درحمله خوب بودیم ونهایتاً این تیم ما بود که نتیجه را به سود خودش تغییرداد وبرنده یک بازی سخت شد که جا دارد ازهمه بچه ها تشکرکنم.


 --- دربازی قزوین ازلحاظ پاسکاری مشکل داشتید ، ضمن اینکه بازیکنان درزدن ضربات آخربی دقت بودند وتعدادی ازپنالتی ها نیزبه گل تبدیل نشد. آیا این موضوع را قبول دارید؟


ما یکی ازشهرستان هایی هستیم که 3 بازیکن به لیگ دسته اول داده ایم ، 3 بازیکن درسطح خودمان به شهرستان گچساران داده ایم ، توقع زیادی هم نمی شود ازتیم ما داشت چونکه ما یک تیم بومی هستیم ، برای اولین باراست که میزبانی یک مسابقه هندبال کشوری را برای شهرگرفته ایم ، تماشاگران توقع زیادی ازبچه های ما داشتند وهمین موضوع باعث شد که بچه ها تاحدودی دچاراسترس شوند ، بله قبول دارم و باید این اشکالات را درتمرینات برطرف کنیم.
  
--- نظرتان درخصوص استقبال بی سابقه تماشاگران ازهندبال چیست؟


خوشبختانه دربازی ما با هیئت قزوین مشخص شد که هندبال درسطح شهرستان علاقه مندان بسیاری دارد وکسانی هستند که دوست دارند غیرازفوتبال یک ورزش دیگرهم درشهرفعالیت کند ، اما نیازاست که مسئولان محترم نگاهی هم به این رشته دربرازجان داشته باشند که می تواند درورزش استان بزرگی کند ، مطمئن باشید اگرمسولان ازما حمایت کنند قول می دهیم که هندبال را گسترش دهیم وتیم های خوبی را به هندبال کشورمعرفی نماییم.همانطورکه بازیکنان بزرگی را به تیم های ملی هندبال ایران تحویل داده ایم.


--- آینده هندبال برازجان را چگونه ارزیابی می کنید؟

اگرمسئولان حمایت کنند آینده خوبی درانتظارهندبال ماست ، همانگونه که می دانید ما یکی ازقطب های هندبال ساحلی هستیم ، درسالنی هم می توانیم باشیم فقط باید تیم هندبال برازجان را نیزمورد حمایت قرارداد.

 

منبع: پایگاه خبری تحلیلی ورزش دشتستان


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: