پرسپولیس برازجان
پرسپولیس برازجان
اخبارها و رویدادهای ورزشی شهرستان دشتستان
پس از برتری برابر ابومسلم در جام حذفی
 
کریمی از سرمربیگری شاهین بوشهر استعفا کرد/ یک دلیل عجیب!

کریمی از سرمربیگری شاهین بوشهر استعفا کرد/ یک دلیل عجیب!

 پرسپولیس برازجان :سرمربی شاهین بوشهر پس از استعفا از سرمربیگری این تیم گفت: تا زمین‌ها این‌گونه است به فوتبال برنمی‌گردم.

به گزارش خبرگزاری فارس فیروز کریمی پس از پیروزی یک بر صفر شاهین بوشهر مقابل ابومسلم در جام حذفی در جمع خبرنگاران گفت: به دلیل شرایط نامساعد زمین‌های فوتبال در ایران و وضعیت نامطلوب فوتبال از سمت خود استعفا می‌دهم.

به گزارش خبرگزاری فارس، فیروز کریمی پس از پیروزی یک بر صفر شاهین بوشهر مقابل ابومسلم گفت: متاسفانه به لحاظ کیفی و فنی این مسابقه هیچ چیزی نداشت چون زمین افتضاح بود. این زمین فوتبال نبود که و به همه چیز شبیه بود جز فوتبال.

وی افزود: این زمین شبیه زمین کشاورزی بود و خوب شخم زده شده بود. اگر یکی من را راهنمایی می‌کرد مطمئن باشید بذر "جو" می‌خریدم و در این زمین می‌کاشتم تا سال آینده بتوانم محصولات آن را برداشت کنم.

کریمی تصریح کرد: زمین فوتبال هر استان نشان شخصیت فوتبال آن استان است و هیئت فوتبال خراسان رضوی نشان داده که شخصیتی ندارد و دلیل عدم موفقیت ابومسلم و پیام مشهد همین بی‌مسئولیتی مدیران هیئت فوتبال این استان است.

سرمربی شاهین بوشهر ادامه داد: به وزارت ورزش و جهاد کشاورزی پیشنهاد می‌کنم با هم جلسه‌ای بگذارند و برای این زمین‌ها فکری کنند و آنها را تغییر کاربری به کشاورزی بدهند تا حداقل اگر از این زمین‌ها استفاده ورزشی نمی‌شود بتوانیم از آنها استفاده کشاورزی داشته باشیم و ما مربیان هم دیگر این قدر حرص نخوریم.

کریمی با تاکید بر اینکه دیگر در شاهین نمی‌‌ماند خاطرنشان کرد: از تمام مردم بوشهر عذرخواهی می‌کنم اما باید بگویم از سمت خود استعفا کرده‌ام و این استعفا را قبل از بازی به مدیر عامل داده‌ام. به دلیل شرایط نامساعد زمین در شهرستان‌ها دیگر نمی‌خواهم در شاهین بمانم. حتی اگر این استعفا را قبول نکنند برنمی‌گردم. تا زمین‌ها این‌گونه است به فوتبال برنمی‌گردم.

وی درباره تیم ابومسلم گفت: به خداداد عزیزی بابت چنین تیم خوبی تبریک می‌گویم. جایگاه ابومسلم این نیست که اکنون در دسته اول باشد. زمانی که من در ابومسلم بودم تیمی جرات نداشت در مشهد سر و صدا کند چه رسد به اینکه شاخ و شانه بکشد اما اکنون وضعیت طوری شده که هر تیمی می‌تواند از این ابومسلم امتیاز بگیرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ دو شنبه 7 آذر 1390برچسب:کریمی از سرمربیگری شاهین بوشهر استعفا کرد/ یک دلیل عجیب!, توسط احمد احمدي