پرسپولیس برازجان
پرسپولیس برازجان
اخبارها و رویدادهای ورزشی شهرستان دشتستان

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج صورت گرفت؛
2000 بسیجی فرهنگی در برازجان پیاده‌روی کردند

2000 بسیجی فرهنگی در برازجان پیاده‌روی کردند

 پرسپولیس برازجان : به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، رئیس اداره آموزش و پرورش دشتستان در آیین پیاده‌روی بسیجیان فرهنگی در برازجان اظهار داشت: فرهنگ بسیجی یک فرهنگ مبتنی بر ارزش‌هاست و بسیجیان با اخلاص و اخلاق اسلامی همواره در مسیر موفقیت نظام گام برداشته‌اند.
عباسعلی اسدی افزود: هر کجا نام بسیج طنین‌انداز شده شاهد موفقیت بوده‌ایم و بدون اغراق در سی سال اخیر هیچ نهادی به اندازه بسیج به کشور خدمت نکرده است.
وی اضافه کرد: پیاده‌روی بسیجیان فرهنگی برازجان در واقع با هدف تقویت و ارتقا روحیه معنوی و ورزشی برگزار شده است و امیدوار هستیم این روند تداوم داشته باشد.
رئیس اداره آموزش و پرورش دشتستان در ادامه ضمن تشکر از فرمانده سپاه و بسیجیان فرهنگی برازجان و با تبیین جنگ نرم یادآور شد: در شرایط حساس کنونی یکی از اهداف دشمنان انقلاب اسلامی در جنگ نرم ایجاد فاصله بین رهبران انقلاب با مردم است.
اسدی تصریح کرد: بسیج با تبیین به موقع فرمایشات رهبری معظم انقلاب می‌تواند برای مقابله با این توطئه وارد عمل شود، چرا که تنها راه شکست فتنه‌ها، توجه به فرمایشات ولایت فقیه به عنوان عامل وحدت‌بخش جامعه اسلامی است.
وی گفت: بصیرت‌دهی برای مقابله با این جنگ نرم به اقشار مختلف جامعه بویژه قشر جوان و دانش‌آموز نیز یکی از راهکارهای مبارزه با جنگ نرم است که الحمدالله بسیج در این راه موفقیت‌های چشمگیری داشته است.
این مسئول عنوان داشت: بسیجیان همواره خود را تابع ولایت می‌دانند و این عشق به ولایت است که سبب موفقیت بسیجیان شده و دشمن همواره از وحدت بسیجیان وحشت داشته است.
اسدی افزود: تجلیل از بسیجیان یک حرکت ارزشمند است که باید در تمام ایام سال و با کیفیت مطلوبی تداوم داشته باشد.
بر اساس این گزارش، عصر امروز بیش از 2000 بسیجی فرهنگی در دشتستان از مرکز تحقیقات کشاورزی تا مرقد مطهر شاهزاده ابراهیم پیاده‌روی کردند.
بسیجیان فرهنگی در پایان پیاده‌روی سه کیلومتری نماز مغرب و عشاء را در مرقد آن امامزاده بزرگوار اقامه و زیارت عاشورا را نیز در همان مکان مقدس برگزار کردند.
در پایان این مراسم به بسیجیان شرکت کننده از طرف بسیج فرهنگیان جوایزی به رسم یادبود اهدا ‌شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: