پرسپولیس برازجان
پرسپولیس برازجان
اخبارها و رویدادهای ورزشی شهرستان دشتستان
خبرگزاری فارس:
سرمربی جدید پرسپولیس برازجان گفت: پرسپولیس برازجان در ابتدای فصل خوب بسته نشده و چند بازیکن شاخص این تیم جدا شده‌اند.
 

علی کمارج حاجی سرمربی پرسپولیس برازجان

پرسپولیس برازجان ، سرمربی جدید پرسپولیس برازجان گفت: پرسپولیس برازجان در ابتدای فصل خوب بسته نشده و چند بازیکن شاخص این تیم جدا شده‌اند.

علی کمارج امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان با تشریح وضعیت باشگاه قدیمی و پرطرفدار پرسپولیس برازجان اظهار داشت: پرسپولیس قدمتی بسیار زیاد در فوتبال ایران دارد و هم‌اکنون بیشترین تماشاگران برای بازی‌های این تیم به ورزشگاه می‌آیند و حتی در بازی‌های خارج از خانه نیز تعداد زیادی تماشاگر داریم که نشان‌دهنده محبوبیت این تیم است.
وی افزود: از مسئولان شهرستان دشتستان می‌خواهیم توجه خود به این باشگاه را بیشتر کنند تا بتوانیم از آبروی فوتبال برازجان دفاع کنیم که البته تلاش مسئولان در سال جاری نسبتا خوب بوده است.
سرمربی پرسپولیس برازجان در ارتباط با آخرین بازی پرسپولیس در لیگ کشور در برابر داتیس لرستان خاطرنشان کرد: ما برای گرفتن هر3 امتیاز بازی به میدان آمده بودیم، دو بار هم توانستیم از حریف جلو بیفتیم اما متاسفانه باز هم به دلیل عدم هماهنگی بین بازیکنان و تحلیل رفتن بدن آنها گل مساوی را دریافت کردیم، ولی با توجه به وضعیت فعلی تیم از کار بازیکنانم راضی هستم ولی از نتیجه راضی نیستم.
کمارج تصریح کرد: می‌توانستیم برنده باشیم، تیم لرستان یک تیم محکم و قدر بود، اما اگر از موقعیت‌های به دست آمده استفاده می‌کردیم سه امتیاز کامل بازی برای ما بود.
وی در ارتباط با عملکرد دروازه‌بان این تیم گفت: اشتباهات در فوتبال عادی است و بر اثر همین اشتباهات است که نتایج رخ می‌دهد، متاسفانه از اول بازی‌ها تا الان هیچ کار تخصصی روی دروازه‌بانان صورت نگرفته و من به هواداران پرسپولیس این قول را می‌دهم با کار بیشتر این نقاط ضعف را هم برطرف کنیم.
سرمربی پرسپولیس برازجان با بیان اینکه تیم خوب بسته نشده، اظهار داشت: شما خروجی‌ها و ورودی‌ها را با هم مقایسه کنید، این را نمی‌گویم که بازیکنان جدید و جذب شده ضعیف هستند اما مثلاً صادق گشنی به جای چند نفر برای تیم تاثیرگذار بود و دیگر بازیکنانی که جدا شدند از ارکان اصلی پرسپولیس بودند، چند سالی برای آنهایی که جدا شدند هزینه کردیم، اما بازیکنان جدید جوان هستند و نیاز است که تجربه کسب کنند و باید برای آنها هزینه کرد تا آنها هم بازدهی لازم را برای موفقیت تیم داشته باشند.
کمارج افزود: اگر از ابتدا سرمربی پرسپولیس بودم از تعداد هفت بازیکنی که جدا شدند حداقل چهار نفر از آنها را نگه می‌داشتم، مسئله صادق گشنی با بقیه جداست، صادق خدمت خودش را به پرسپولیس و فوتبال برازجان کرده بود و باید می‌رفت تا پیشرفت کند.
وی یادآور شد: ما یکسال برای یکی مانند سلمان شهبازی و یا وحید حسینی هزینه کردیم، روی اینها کار کردیم تا مثلاً امسال به دردمان بخورند، الان جواد قایدی نخستین فصلی است که در پرسپولیس بازی می‌کند، مطمئناً باشگاه با هزینه کردن برای وی و دیگر بازیکنان جدید سال بعد به آنها نیاز دارد، اما به هرشکل ممکن تعدادی بازیکن خوب از تیم ما جدا شدند و این پرسپولیس بود که متضرر شد.
سرمربی پرسپولیس برازجان اذعان کرد: پرسپولیس برازجان تیمی ریشه‌دار و مردمی است و اطمینان داریم به زودی به روزهای خوب خود بازمی‌گردد و امیدوار هستیم به لیگ بالاتر صعود کنیم و دل مردم را شاد کنیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: