پرسپولیس برازجان
پرسپولیس برازجان
اخبارها و رویدادهای ورزشی شهرستان دشتستان

هم گروه پرسپولیس برازجان :

تشكيل پرونده انتظامي براي دو بازيكن و تداركچي تيم «چوكا تالش»

تيم «چوكا تالش»

پرسپولیس برازجان : معاون اجتماعي فرماندهي استان گيلان از تشكيل پرونده براي دو بازيكن و يك تداركچي تيم فوتبال «چوكا تالش» خبرداد.

 

سرهنگ مجيد مرآت در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره اقدامات انتظامي صورت گرفته در پي حاشيه بازي دو تيم «چوكا تالش» و «شهرداري دزفول» كه حدود ده روز پيش در ورزشگاه تالش رخ داده، گفت: تاكنون هيچ شكايت رسمي از هيچ يك از طرفين درگيري صورت نگرفته است اما با توجه به مشاهدات و گزارش‌هاي ماموران انتظامي حاضر در استاديوم، يكي از بازيكنان اصلي، يكي از بازيكنان ذخيره و يك تداركچي تيم فوتبال «چوكا تالش» احضار شدند.

وي با تاكيد بر اينكه پرونده اين افراد در كلانتري تشكيل شده است، گفت: پرونده اين بازيكنان و تداركچي خاطي پس از تشكيل به دادسرا تالش ارسال شد.

مرآت با بيان اينكه اتفاقات داخل زمين فوتبال مربوط به پليس نيست، گفت: از آنجايي كه تمام تماشاگران از ساكنان شهرستان تالش هستند و پليس فيلم‌ درگيري را در اختيار دارد، در صورت اعلام شكايت داور يا فدراسيون فوتبال از اين افراد، دستگيري آنان در دستوركار پليس قرار خواهد گرفت اما تاكنون شكايت رسمي دريافت نكرده‌ايم.

مرآت همچنين درباره خسارت وارد شده به اموال عمومي و تجهيزات ورزشگاه در حاشيه اين بازي به ايسنا گفت: خسارتي به اموال عمومي و تجهيزات ورزشگاه پليس گزارش نشده است.

پليس دوربين‌هاي فيلمبرداري را جمع‌آوري نكرده ‌است

معاون اجتماعي فرماندهي استان گيلان با رد شايعه جمع‌آوري دوربين‌هاي فيلمبرداري از سطح ورزشگاه به دستور پليس گفت: ماموران ما نسبت به جمع‌آوري دوربين‌ها از ورزشگاه اقدام نكرده‌اند.

وي با بيان اينكه چوكا تيمي با سابقه بيش از بيست سال در فوتبال كشور است، اظهاراميدواري كرد كه اقداماتي صورت گيرد كه ديگر چنين رويدادهايي در فوتبال به وقوع نپيوندد.

معاون اجتماعي فرماندهي استان گيلان با بيان اينكه شش مامور در هنگام بازي در ورزشگاه مستقر بوده‌اند گفت: از آنجايي كه پيش‌بيني چنين اتفاقي دور از ذهن بوده است، ماموران پليس تنها نسبت به جدا كردن افراد درگير اقدام كرده‌اند.

پيشنهاد تقدير از دو بازيكن «چوكا تالش» كه جو ورزشگاه را آرام كردند

وي به مسئولان فدارسيون فوتبال پيشنهاد داد براي ترويج فرهنگ و اخلاق ورزشي از دو بازيكن با اخلاق «تيم چوكا» كه در جريان درگيري‌ها اقدام به آرام‌كردن جو ورزشگاه كردند، تقدير به عمل آورند.

به گزارش ايسنا، در پي بازي فوتبال دو تيم «چوكا تالش» و «شهرداري دزفول» يكي از بازيكنان چوكا در آخرين دقايق بازي پس از دريافت دومين كارت زرد از سوي داور از زمين بازي اخراج شد كه وي نسبت به اين موضوع اعتراض كرد و همين اقدام وي سبب درگيري با داور و ضرب و شتم وي شد و پس از اين اتفاق تعدادي از تماشاگران نيز وارد زمين شده و شروع به كتك زدن داور كردند تا حدي كه داور 20 دقيقه بيهوش بوده و پس از آن به بيمارستان منتقل شده است.

 
 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: